2011. július 29., péntek

Senseo Latte Select eredeti dobozban * Új * - Vörös

Senseo Latte Select eredeti dobozban * Új * - Vörös:
Hi,
Kaptam a szülinapomra, miután sok kolduló ;-)
végül megadta ezt a nagyszerű Senseo Latte Select ... és nem csak azért, mert csináltam a férjem olyan dühös, hanem az egész család, még egyenlő 2 Senseos.
Egy fekete és egy piros.
Személy szerint szeretem a piros Senseo optikailag jobb, de mivel most vannak a közelgő konyha alakítsa át egy kicsit, a fekete öltöny a jövőben egy kicsit jobban látható.
Én a Senseo eladó itt, majd kicsomagol (kaptam először), és csak tette a kötelező vízáramlás kezdve vele.
Egyébként ő még soha nem látott kávét pad szembenézni és kap, hogy maradjon a konyhában, nem volt egy fél nap.
Mivel ő vissza neki OVP, és várja, hogy végre sört finom latte macchiato, cappuccino, stb megengedett.
(... És a latte macchiato az igazi kalapács-szuper jó tejhab)
Hogy segítsünk bizonyítani a funkciók, hogy én, mint egy italt a feketék.
Nézd meg annyira ösztönözni.

Üdvözlettel
Julia

Hogy eladta itt az új, mert tényleg.
A kép venni a gyártó oldalán, de az ajánlott gép megfelel a szín és állapota (csak nem üveg csésze)

A szabály: A legjobb ajánlat

Call kérdésekkel bármilyen, vagy egyszerűen e-mailben.
Ps: Egy másik reklám, még mindig eladni egy nagy kamera.
Ár: VB